Fatma_42 Dogumdan sonra 2 gun korse takabildim sadece 6 ay oldu ve gibegim gercekten cok asiri var sanki 4 5 aylik hamile gibiyim simdi korse taksam fayasi olur mu bilenler lutfen yazsin ya da deneyenler
CemreKerem35 Fatma_42 ben hiç takmadım doğum kilolarını verince göbek de gidiyor sadece biraz spor yapmak lazım
Fatma_42 CemreKerem35 benim pek bidogum kilolarim kalmadi sezeryan oldum ben gobegime bakan hamilr misin diye sorar 😒😒😒
CemreKerem35 Fatma_42 YouTube’da fitness partnerim diye bir kanal var . 10 dk link göbek egzersizleri var bir bakın derim mutlaka ise yarar