Bhrbhr süt alerjisi benim kızımda da vardı ama ben diyet yapmadım açıkçası. Egzrması ve vücudunda kızarıklıklar vardı onları kremle geçirdim ama yediklerimi kesmedim. Mama meme olarak ilerliyordum alerjisi var diye 2 ayda mamayı kestim. Alerjisi yok oldu. Mama çok etkiliyor eğer öyle olmasaydı sütümde devam ederdi. Hala da var alerjisi geçen kan testi yaptırdım geçmemiş. Mama, kaşık maması asla veremiyorum