Merhaba arkadaşlar, benim 5 ay 9 günlük bebeğim var ve kendisiyle başedemiyorum. Neden diyeceksiniz? Kucağımdan inmek istemiyor henüz dönemedi çünkü kendisini yere bıraktığımda dönme hareketlerini yapması için antrenman yaptırdığımda 3-5 dakika sürmüyor mızırdayıp ağlamasının başlaması. Yemek yemek & yapmak, lavaboya gitmek, duş almak gibi ihtiyaçlarımın hiç birini yapmam mümkün değil haliyle. Kucağımda dolaşmak ve sırtüstü yatırıp gözgöze gelerek onunla konuşmam dışında sakin ve huzurlu olmuyor. Ana kucağı, müzikli oyun halısı ve bi çok oyuncak da hiç umrunda değil çok kısa süre ilgileniyor. Doktoru nörolojik olarak bir sorun olmadığını söylüyor ama ben strese girdim zaten doğum sonrası egzama çıktı yüzümde daha da artıyor tabi bel boyun omuz ağırlarım çok fazla olmaya başladı sabahları kalktığımda ayaklarımın altı acıyor basarken. Çok şükür bebeğim sağlıklı diyorum kendimi telkin ediyorum ama ben bittim… Sizde benim gibi misiniz? Benim mi direncim yok? 😢