Blndla Kızlar,kızım 8,5 aylık ama göbeğinde dışardan görünen kalıntı var.bole göbek kuruyup düşüyor ya..sanki bi kısmı içerde kalmış düşmeyen kuru kahverengi renkte..Doktora gitmeli miyim sizce.ya da bilgisi olan varmı
Efemm Blndla benım oglum da da vardı dusta süngeri ile biraz ovaladım iki üç yıkamamda temizlendi acık kahvemsi renge hafiften bi kokusu da olur kokla bakalım kalıntıları var düşüyor işte zamanla da. Elinde dokunma göbeğine mikrop kapmasın canımm