ilterinannesi genelde 3 saat uyutmayın diyorlar benim bebeğim de cuma günü vurdu başını 2 saat uyutmadın sonra yarım saat uyuttum çok şükür ki bir problem yaşamadık gözlerde kayma uyku hali fışkırarak kusma sizi tanıyamama sı beslenmemesi ya da idrarını yapmaması şiddetli ağlama huzursuzluk yoksa endişelenmeyin