yanlizanne rica ederim hepimiz soruyoruz burada 😊 . 500 ml yi geçmemeye çalışiyorum. Formül sütü bıraktim , devam sütüne başlayinca. Sabah 200 ml üstüne su koyuyorum. 260 ml oluyor . Ögle uykusundan kalkinca da aynı şekilde yapıyorum. Bu ara hasta , sıvı daha çok alsın diye akşam da vermeye başladim. Normalde 2 defa veriyorum.