Kızlar bebeğim 10 aylık bu zamana kadar beraber aynı yatakta yattık ama yaşında odasına yatmaya alışsın istiyorum iki gündür de odasında beşiğine yatırıyorm pış pışlayarayak mamasını içirip uyutuyorum ama saat başı ya da iki saatte bir uyanıyor devamlı. Normalde gece iki kez uyanır ve uyurdu. tahmini nekadar sürer alışması sizce ve nasıl ilerlemeliyim. Gündüz de yarım saat yarım saat iki kez uyuyor .durum vahimmm. .