Gizemabc Dunden beri kizimi emzirmiyorum. Sabah dusta elimle mememi sagdim; ama suan hafif agriyla birlikte bomba gibiler😅 Mastit olmamak icin elimle mi sagayim, makineyle mi sagayim ya da hic sagmamali miyim? Yol gosterin bacilar😅😅
aybkkara Gizemabc tabiki sağmanız gerek sütünüz de kesilebilir sağmadığınız için. Elle sağmak zor olur makine kullanın
Benanneyimanne Gizemabc elle sağın bence ama mesela 2 3 saatte bır degılde 4 5 saate bır sağın yavas yavas sureyı uzatın pompa aynı hızla cekım sagladıgı ıcın bence azaltmaz
aybkkara Gizemabc aaa pardon ben anlamamışım 😄 benim ablam az da olsa sağıyordu ama keserken öyle hatırlıyorum mastit olmamak için. Gün geçtikçe artık azalmıştı o şekilde.