Alinduru aselinannesi06 biz yaşadığımız izin benim aklıma o geliyor direk ama belki gerçekten sadece metabolizması hızlı çalışıyordur 😊
aselinannesi06 asz bu da aynı daha yerken veya mama içerken yapıyor hemen normal dediler bize de inşaAllah öyledir sadece metabolizması hızlı çalışıyordur teşekkür ederim yazmışsınız o kadar
aselinannesi06 dertlikerkenez bizim gaz sorunumuz pek olmadı çok şükür 3 aydan sonra bitti. Tabi ki de yapamamak daha kötü ama bu da çok fazla geliyor bana ☺️
miraninannesi18 aselinannesi06 bende dr a gunde 2 bazen 3 kere yaptgini soylemistm ek gida donemin de de oldugu icin cok guzel hic sorun degil demisti. Sizde dr unuza tabiki sorun icinz rahtlasn🙃🙏🏼
ant331 aselinannesi06 kızım 13 aylık. Günde 2 kere yapar. Bazen 1 yada 3 defa da oluyor. Bence bir sıkıntısı yok. Yani olabilir bazı bebeklerin sindirimi hızlıdır. Üniversitede arkadaşım vardı. Kahvaltı yapar lavaboya koşardı. Tek sorunu zayıftı 🙂