Sonunda bebeğim yatağında uyudu 🥰 inanamıyorum şu anda şoktayım kendimi çok büyük birşey başarmış gibi hissediyorum . Bebeğim bugün tam 8 aylık 2 hafta öncesine kadar ayakta sallayarak uyutuyordum artık sallanmak istemiyordu sürekli bacağımdan atlıyordu bende en sonunda uyku eğitimi vermeye karar verdim. İlk olarak banyo rutinlerini yapıp yatağa geçirdim yatağına koydum nasıl ağladı 1 saat boyunca eşimde pdr ci bana sen çocuğa böyle ceza veriyorsun dedi çok üzüldüm yanımıza yattı bebeğim uyudu daha sonraki gün tekrar yatağında uyutmaya çalıştım uyumadı o gün karar verdim asla sallamayacağım yanıma yatırdım piş piş yaparak uyuttum 2 haftadır böyle uyutuyordum dün komşuma kahveye gittim orda koltukta yanımda uyudu daha sonra bugün sabah gündüz uykusuna geçerken yatağına koydum biraz ağladı ama çook değil biraz mızmızlandıktan sonra uyudu resmen başardım adım adım desteksiz uyumaya doğru gidiyoruz gerçekten inanın ve yavaş yavaş yapın bebeğinizden bir anda alışkanlıklarını bırakmasını beklemeyin sabredin ve başarın 🥰🥰🥰