Merhaba arkadaşlar bugün ikizlerimin kalça ultrasonu vardı. Çok şükür ikisinde de sorun yok ama birinin bobreginde 4mm açıklık var dedi doktor. takip edeceğiz bir yıl boyunca her ay duruma göre iki ayda bir dedi. Bebeğim hastaneyi ayağa kaldırırcasina ağladığı için soramadım genişleme büyürse veya kapanmazsa ne olur? Yaşayan bilgisi olan var mı