Yanı şöyle deyim ya alıp unutmalı ya da süreklı al sat yapmak mantıklı oluyor. Ben ise genelde bekleyen hesap oluyorum evde oldugum için takıbını daha rahat yapıp eşime söylüyorum yukselıp düşmelerini al sat yapıyor hemen duruma göre özellıkle gece saatleri iyi artıyor