Merhaba arkadaşlar benim kızım onsekiz aylık bazı neslere telefona yakından baktığını düşünerek göz doktoruna götürdük muaynesi yapıldı sağ gözde biseyyok ama sol göz astigmat 2.0 çıktı ama doktor korkacak bişey olmadığını syledi gözlükte yazmadı gerek yok simdilik dedi iki yaşında tekrar gel dedi böyle demesinin sebebi ney acaba gözlüğün erken olduğunu mu düşünmesi yoksa bunun duzelebileceginjmi düşünmesi başınıza byle birsey geldimi sizinde yardımcı olun lutfen