H12345 doktorumuz 2 yaşına kadar evde çorap tarzı şeyler giymesi gerektiğini söyledi. Caluu baby patik giydiriyorum. Kadife olanlar dışarda da ayağını üşütmedi, bütün kışı hem evde hem dışarda onlarla geçirdik. Şimdi keten olanı aldım, yaz için balkonda vs kullanmaya. 13,5 aylık oğlum, 1,5 aydır yürüyor. Kifidisin yarım bot, anatomik olanlarını önerdi doktor. Viccoyu kesinlikle tavsiye etmedi. Kifidis, patikten sonra biraz ağır geldi oğluma dışarı çıkmadığımız için de nadir giydirdim, yeni yeni alışmaya başladı. İlk adım ayakkabısı mutlaka yarım bot şeklinde olmalı ve bileği kavramalı, anatomik yapıda olmalıymış.