prensinveannesininguncesi Tabi. Ben eğer kavanoza koyup 2 3 gün yedireceksem şöyle yapıyorum. 3 4 tatlı kaşığı irmiği pişiriyorum. Ayrı bir tencerede kabuğunu soyduğum elma ve armutu buharda yumusatıyorum (bir ara balkabaklı çok yaptım kızım çok seviyordu balkabaklıyıda) sıcakken çatalla eZip irmik ve meyveleri karıştırıp hemen minik kavanozlara koyup sıkıca kapatıyorum ağzını. İsterseniz pekmezde ekleyebilirsiniz, tarcında olur. ceviz, fındkda güzel olur. Ben alerjiden dolayı kuruyemiş ekleyemiyorum. Eğer hemen tüketecekse elma armutu haşlamıyorum cam rendede rendeleyip pişmiş irmikle karıştırıyorum. Meyveleri çeşitlendirebilirsiniz. Mesela hurma (alma diyorlar galiba turuncu domatese benzeyen) onunla da güzel oluyor. Muzlu elmalı tarcınlı yulaf lapasıda güzel oluyor. Yulaf lapasını da ben eti markasının ince öğütülmüş olanını alıyorum. Yulafı suda pişirip( 1bucuk yenek kaşığı yeterli oluyor ben meyve çoğunluklu yapıyorum )içine yine meyve, kuruyemiş elinizde ne varsa koyabilirsiniz. Bebişler seviyor bunu. İster kahvaltı ister ara öğün baya kurtarıcı oluyor.