Gamze122 Arkadaşlar bebeğim takviye olarak mama içiyodu hemde emiyodu artık emmek istemiyo sağınca biberonla verince içiyo ama sağamıyorum fazla çıkmıyo 1 haftadır böyle napmalıyım mamayı kaşıkla içincede istemiyo illa biberon emcek lütfen yardım edin
Birminisannesi Gamze122 benimkide ilk emiyo sonra çekiştirmeye başlıyo ağlıyo aşırıda gazı var bunu genelde akşamları yapıyo gündü yine biraz daha iyi mama veriyorum 2-3 defa ama Memeyi bırakır diyo korkuyorum 😞ztn öyle aşırıda bir sütm yok üzülüyorum
ezgi_05 Bende aynı durumdayım napacağımı bilmiyorum şuan 3 aylık memeyi bırakmasını hiç istemiyorum ama kaşıkla verince de çok ağlıyor
Gamze122 Narin9 ikisinide yapıyorum ama olmuyo ilk emzirmeye çalışıyorum emmiyo mama veriyorum mamadan sonra emziriyorum istemiyo napıcam bilmiyorum
Narin9 Gamze122 biraz sakin ve sabırlı olup tekrar tekrar denesen sakinleştirip emzirmeyi baktın olmuyor çok zorlama canım sağıp verirsin