Hirasu026 Saat 00:00 da kızıma mama yapmıştım ancak almadı. Bende ev taşıyorum malum yorgunum uyuya kaldım ve 02:30 gibi uyandım saate bakmadan uyku sersemi ve yorgunluk o mamayı açtm kokladım ve kızıma verdim. Şimdi çok panik sardı beni bişey olur mu acaba. Çok korkuyorum. Normalde 1 saati geçince vermeyin diyorlar. Kızıö 50 günlük bu arada nolur bişey söyleyin
Museb Hirasu026 benim bildiğim mama 3 saat içinde tüketmeli ama soğuk oldugu için belki gaz yapabilrmi yada üşütebilrmi bilemedim😒
Zeynepeymen Hirasu026 cnm bikere olms ama bida yapmamaya dikkat et beklenmıs mama verılmesi cok tehlıkeli
Hirasu026 Museb şükür bi sorun olmadı. Uyku sersemi ne yaptığımı bilemedim ya. Resmen nöbet tuttum basında. Bundan sonra bi mamayı içmezse hemen dökücem bidaha