Kızlar sizce bebeğimi halının ustune koyup oynatayim mi . Hani hasta olur mu üşür mu? Ev derecesi 24 26 arasi gidiyor geliyor. Yerden soguk alir mi? Bazilari bebekler usudukleri icin hasta olmaz diyor instada görüyorum anneler.koyuyor halinin ustune mis gibi cocuklar daha aktif oynuyor. Siz ne düşünüyorsunuz