Deletedmom_29 evet şimdi sizin dediğinize baktım bandana gibiymiş. Ablam tabi 24 sene önce kendi aklıyla yaptı bunu. Tıbbi bantla bantlamış, dediğiniz gibi saçını keserek. Yani kulak tamamen kafaya yapışmaya başlamış deri çok yumuşak olduğu için. Ağlaya ağlaya söktüğünü hatırlıyorum. Şimdi yeğenim kepçe kulak ve hiç memnun değil doğal olarak ama Allah vergisi işte. Sizin dediginiz bebelere özel bişey sanırım, belki öyle bi sonucu olmaz. Ama sürekli açın, uzun süre bekletmeyin o şekilde bence 😊