Deletedmom_29 Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 8 aylık olmak üzere ve kulağı ilk zamanlar kivrilmaktan hafif kepçe görünümünde. Biz de saçını tıraş edip bantladık. Zaman zaman çıkarıyoruz bantları ama kulakları acır mı, ne kadar süre takmalıyız bilemiyoruz. Ben eşime bir yıl takmalıyız en az dedim. Eşim iki aya etki eder dedi… Bu süreçten geçenler geçmek isteyenler buyrun konuşalım bebeler kepçe olmasın 🥄🥄🥄
Giizzeemm Deletedmom_29 kulak bantlamakta neymiş ya 😮 zaten olacağı varsa olur ki Bebekler her haliyle güzeldir 🧡
Mom079 Deletedmom_29 bantlamakla geçer mi hiç? işe yaramadığını duymuştum. Şu bildiğimiz bantlamı bantlıyorsunuz😶 acır tabi acımaz mı bide bir yıl mı takacaksınız yazık çocuğa.
Fatma_52 Deletedmom_29 gecen gun bir cocuk doktoru paylasmisti. Kıkırdak hafizasi varmis ne kullanirsan kullan yine olacagi gbi oluyormuş
Nhr682 Deletedmom_29 Doktorumuza bizde dediğimizde gülmüştü, cocuk rahatsız olursa 18 yasında kücük bir operasyonla yaptırır bosverin bu kadar takmayın dedi😅😅😅
Deletedmom_29 Mom079 sargı bandı ile bantliyoruz. Benim de çocukken öyleydi kepçe değildi ama dışa doğruydu ben bantlayarak ama uzun yıllar bantlayarak onu Normal hale getirdim. 12 yaşında falandim
Deletedmom_29 Mom079 ondan önce kendimiz denedik bizim kulaklarımıza bir acı olmadı ama uzun süre kullanım acı yapar mı kafasına bandana ya da şapka takınca sıktığı için Ağrı olabiliyor diye düşündük o yüzden böyle yapıyoruz. Normalde bunun için özel bantlar var iki tarafı yapışkanlı ama onlar bize pahalı geldi
Deletedmom_29 Nhr682 Ama bu operasyona gerek olacak kadar bir değişiklik yok kulağında ve 18 yaşına kadar neden öyle yaşasın ki şimdiden çözüm olabilecekken
neslihan-87 Deletedmom_29 ilk defa duydum.kızımda hep yatınca kıvrılırdı gördüğüm zaman düzeltirdim şuan 7 yaşında hiç öyle değil 6 aylık oğlum var ondada aynını yapıyorum o kadar
kkanne Benim oğlum da 5,5 aylik kulaklari kepçe oldu,yatarken kıvrılıyordu hep,sagi düzeltsem sol kulak bozuluyordu,o yüzden düzeltmeyi bıraktım,ve kepce suan,Eşimde bana kızıyor sen yaptın diyor 🤦♀️
Deletedmom_29 kkanne sonuçta gerçek kepçe olmadıkları için kalıcı bir şey olmayacağını düşünüyorum. Bana da eşim büyüyünce bizi dava etmesin düzeltelim diyor 😄
aylakmadam kkanne ben de duzeltmezdm uzerine yatardi ama kepce degil 8 aylik. Bebek kepceyse kepce olur degilse istedigi kadar kivrilsin olmaz. Bosa esiniz kizmasin