Kızlar oğlum 18 aylık bastan beri meme düşkünüydü ek gıdayla arası aman aman yok ama yinede yiyor biraz şu 4 5 gündür 10 dk da bir geliyor emmeye çalışıyor üstümü açmaya çalışıyor süt yokmuş annecim felan dersem yerlere yatıp ağlıyo gece de öyle kaç kere kalkıyoruz saymayı bıraktım artık kesmek istiyorum ne yemesi düzgün ne uykusu belimin ağrısından bahsetmiyorum bile. Ama oğlum öyle konuşarak azaltarak bırakacak bir bebek değil konusmaya çalışıyorum tek yaptığı bağırarak ağlamak napayım kizlar bir akıl verin