11 aylık olmak üzere hala diş çıkarmadı. 14 aya kadar normalmiş tamam ama dün doktor d vitamin i eksikse de geç çıkarır dedi. bende d vitamini ni hiç düzenli kullanmadım. ondan mı oldu acaba. daha hiç belirtisi yok. varmı 11 aylık olup diş çıkarmayan. bi daha gitmemde vitamin değerlerine baktıracam bakalım.