Ftm- bir çok kozmetik krem denedim nemlendirici olarak garnier botanik güzel gündüz gece kremi olarak loreal hyaluron güzel amaaa nemlendirme ve leke olarak 15 gündür 2 krem kullanmaya başladım çok beğendim temizleme olarak acı badem sütü almıştım yoğun geldi nemlendirici olarak kullaniyim dedim çok hoşuma gitti cildim yaglanmaya müsait acı bademinde yapısı yağlı ama cildimde ekstra yaglanma yapmadı lekeler ve sivilciler için silverdin sürüyorum sivilceleri söndürüyor ve lekeleride geçirdiğini gördüm hatta kızımın soğuktan ağız kenarı kuruyup yara olmuştu onada silverdin sürdüm 2 günde geçirdi dudaklar içinde kavanozda vaselin original lip balm çok etkili dudagimda yarik halde duran geçmeyen ucugum vardı 2 gündür sık sık sürdüm bu sabah kalktım ve yok tonik olarakta gül suyu diğer toniklerden daha etkili yıllarca gratistekileri kullandım şu an daha çok dogala geçiş yaptım ve çok memnunum bir de lekeler için maske var kahve telvesine biraz pisik kremi bal kakao koyup suruyorsun vaktine göre 20 dk yarım saat tutup yikiyorsun