Merhaba hanımlar 15 aylık kızım var ve balgamı var ilaç kullandık ama hala geçmedi, doğal yoldan kullanabileceğim bı kür varmı acaba bilgisi olan paylasabilirmi.
Siyah turpu oyup içine bal koyup süzdürüp vereyim dedim ama çevremdeki büyükler çok ağır gelir dedi o yüzden yapmadım