35 haftalık oldum ama 2 gündür hem kabızlık yaşıyorum hemde gaz agrısı. Geçen doğum yapıyorum sandım meğer gaz agrısıymış. Kayısı kurusu hışafıda pek işe yaramadı🤣 varmı önereceğiniz bişeyler. Resmen tuvaletle aramda seviyeli bir birliktelik oluşmaya başladı 😂😂