Zeyzeyyyyy Arkadaşlar sürekli başım dönüyor başına gelen varmı doktora gidemiyorum şu sıra haftaya gidebilirim neden böyle oldum çok fena bişi yani ne yapabilirim evde şimdi 😢
eyvahaaneoldum Zeyzeyyyyy Canım bende de oluyordu doğumdan sonra iki ay kadar tansiyonum hep düşüktü sonra triodim çok çalışıyormuş ondan cıktı tuzlu ayran içiyordum bana iyi geliyordu tansiyon aleti var ise ölçmedi tavsiye ederim geçmiş olsun
Zeyzeyyyyy ozgelin ani hareket yaptımmı hatırlamıyorum ama çok kötüyü ağlıyorum şu an çocuga bile bakıcak durumda değilim
ozgelin Zeyzeyyyyy kız gwce ağladğnda birden yatakta dikildiğimde döner bir müddet bi manevra var onu nettten bakıp yapın belki düzelir
Zeyzeyyyyy eyvahaaneoldum benimde triod ilacım var 50 lik kullanıyorum ama baktırıyorum hep iyi kullan diyolar 50 lik tansiyon iyi çıkıyo onla sıkıntım yok baktımda 🥺