Bir sey sormak istiyorum tikaniyor çekiyoruz diyorsunuz ya, ne kadar geliyor aspiratör başlığına doluyor mi mesela..Ben serum fizyolojik sıkıyorum as bekletip çekiyorum sadece birazcık burnunun ucunda olan sümük geliyor beyaz renkte o kadar. Basen sadece serum fizyolojik sıkıp birakiyorum. Bebegimde sey gibi oluyor hani biz bu mevsimlerde sbaah kalkarız da burnumuz kuru olur ya öyle oluyor. Bujun için ne yapmalıyım.