Aydenizerdogmus Kızlar bebeğim 3 saat uyudu sonra uyandı ağladı acıktığı için bende hemen emzik verip biberonunu ısıtmaya gittim geldiğimde uyumuştu kendi kendine uyanmasını mı bekliyim uyandırmalı mıyım
aybkkara Aydenizerdogmus ben eğer uykusu varsa uyandırmıyorum 3 saat zaten normal süresi uykuluyken geçebilir 2 aylık bebiş sonuçta. Ama benimki açlık için uyanıp bidaha uyuduysa çok geçmeden yeniden uyanıyor ☺️
TalhasMother Aydenizerdogmus Benim bebeğim 2 aylıkken kilo alımı iyiydi doktor 6 saate kadar uyandırmana gerek yok uyusun diyordu. Ama hiç o kadar uyumadı orası ayrı 🙈
Minigimm2020 Aydenizerdogmus bence uyandirma kendi cok aciksa zaten uyanir ben 6 aylik bebeğim hc uyandiriripda emzirmedim .
Beyzanurakby Aydenizerdogmus benimde bebegim 2 aylik 3 saat uyuyo ama mama saatleri belli zaten uykuluyken veriyorum asla saatlerini geçirmem cok fazla aciktiginda bu defa aglama krizlerine griiyo biberon tutmuyo
Aydenizerdogmus Beyzanurakby saatleri nasıl oturttun canım ben istediği zaman uyanmasını beklediğim için hep şaşıyor saatler bazen üç saatte bir uyanıyor bazen bi saat bazen z5 saat
Tugcealp Aydenizerdogmus aciktigi için uyandiysa uyandırmadan da biberonu ağzına verebilirsiniz aslında uyuyarak da içer
Beyzanurakby Aydenizerdogmus saatler halaa oturmadi maalesef hergun farkli bi bebek dun gün boyu uyurken bugun hic uyumadi mesela ama 3 gündür aksam 9 da tamamen uyku moduna giriyo umarim boyle devam eder