NisAsel0311 Emine-Bucukcu O da olmazsa bezini değiştirmeyi dene bı de. Eşimin kuzeni de yaşamis o sıkıntıyı şimdi BİM’in bezini kullanıyormuş gayette iyiymiş hatta cocukta pişik falan kalmamış