Mom832324 6 aylık olduk ne kadar sürede oturtmalıyım ? Etrafımda cogu kisi uzun sure oturtmamami soylediler.. bir kaç gün sonra ek gıdaya geçeceğiz bende arada mutfakta 15 dk falan mama sandalyesinde yanımda tutuyorum ağlamasın bana baksın diye.
Gunsss Mom832324 bende koyuyorum mutfakta etrafı izliyor camdan dışarıyı izliyor bana bakıyor 20 dk falan oyalanıyor. Biz 5 aylık tadımlara başladık doktorumız artık mama sandalyesinde oturabilir dedi ama uzun süre oturmasın demedi zaten bir bebek ne kadar uzun oturabilir ki
Zekimurendebizigorecekmi Mom832324 Benxe de çok uzun süre kalmamalılar . Beli ağrıyor hemen bebelerin . En fazla 20 25 dk o :) Zaten yedikleri de ili kaşık yoğurtur şimdi
Mom832324 Gunsss bazen temizlik yapıyorum kısa süreliğine oturtuyorum beni izlesin ağlamasın diye oda en fazla 20 dk dır ama acaba uzun mu kaldı bir yeri ağrıdı mi diye tereddüt ediyorum
Mom832324 Zekimurendebizigorecekmi oraya koyunca vicdan yapıyorum sanki hapsetmisim gibi aslında seviyor durup bana bakmayı 😊😊
Zekimurendebizigorecekmi Mom832324 Bence seviyorlar ya sanki tek başına bişey başarmış gibi hissediyorlar gibi ☺️
Mom832324 Zekimurendebizigorecekmi yatmaktan sıkılan bebisler oturmak daha güzel geliyor su an onlara😊😊
onemummytwogirls Bende yavaş yavaş koymaya başladım ama en fazla 10 dakika koydum kademeli olarak artıracağım çöl seviyorlar önüne de oyuncak koyunca çok keyif alıyorlar