ebrucakl Kızım 12 günlük ve sarılık olduğu için uyanmakta güçlük çekiyor sütümü sağmaya çalışıyorum olduğunca ama hala fazla gelmiyor gibi süt sağma işlemini ne kadar arayla yapıyorsunuz acaba ?
Seymaslan ebrucakl sık sık emzir kucağında uyusun Ama uyandırmaya devam et göğsündeki süt ona yeter ama eğer yüksekse mama takviyesi yap bence inşallah bi an önce biter
Seymaslan ebrucakl bide sağma işlemi ilk zamanlar yapılmıyor süt üretimi bebek emdikçe sağlanıyor o yüzden bebeğe emzirmeye çalış ki süt artsın
ebrucakl Bazen emzirip öyle sağıyorum beni unutmasın diye bazen sağıp veriyorum. Sadece sağınca unutur mu ki göğsü