Ozge2 Benim bebeğim de sürekli kusuyordu emdikten sonra kusuyor sanki hiç beslenemiyormuş gibi geliyordu 2 ayrı doktora sordum fışkırırcasına kusmuyorsa sıkıntı olmaz dediler emdiğinin fazlasını çıkarıyormuş. Kontrollerinde kilosunun arttığını görünce rahatladım. Kilo alımı ve çişli bezi normalse korkulacak bişey yokmuş.
Emdikten sonra çıkarıyor, gaz sancısından kıvranırken çıkarıyor altını değiştirirken ayaklarını kaldırınca kusuyordu ama çok şükür azaldı kusmalarımız. Emzirirken kafası yukarıda eğimli olarak emziriyorum sonra omzumda 5-10 dk bekletiyorum. Reflü yatağında yatırıyorum ara ara kussada baya azaldı kusmalarımız. Bu arada 1ay 7 günlüğüz. İnşallah biran önce normale döner sizinki de anne olarak o kustukça çok üzülüyor insan.