Edaevim çok geçmiş olsun. Oğlum 2 aylıkken oldu çok birşey anlamadık açıkçası. 1 haftada toparlıyorlar. Bir anda emeklemeye, el sallamaya ve koltuklara tırmanıp ayakta durmaya başladı. Bunların verdiği heyecan diye yorumluyorum bilemiyorum.. Fakat benim onunla daha iyi zaman geçirmem için çokkk fazla enerjiye ihtiyacım var :(