tosbikannesiii Anneler günaydın bebeğime uyku eğitimi vermek istedim ama ilk denemem başarısız 50 dakika bekledim ilk 10 dakika gayet iyidi uyku arkadaşıyla oynadı sonra ağlamaya başladı aldım kucağıma odayı gezdik konuştum öptüm okşadım koydum ağlamaya başladı piş piş pat pat hersey yaptım yüzüme bile bakmadı ağlamaktan asla sakinleştiremedim beşiğinde elimle piş pişi bile istemedi nasıl yapıcam akıl verin bana
gezentianne tosbikannesiii zaten ağlatmadan denilse de bir şekilde alışıyor bebek ağlayınca annesinin gelmemesine ve öğrenilmiş çaresizlik oluyor
ftsdmrhn tosbikannesiii 9. Ayda atak varmış ve uyku gerilemesi yaşıyormis bebekler. Acaba o dönemde olabilir mi
1balkizannesi tosbikannesiii o zmn günde 2 defa uyumasi lzm aksam en gec max 21 de uyumuş olmasi lzm minimum da 20de
tosbikannesiii gezentianne yok yanından hiç ayrılmadım ki kucağıma da aldım defalarca yatır kaldır yöntemini uyguladım sert bi metot uygulamadım ben öyle öğrenilmiş çaresizlik diye düşünmüyorum hep alışık oldukları gibi uyumak istiyorlar yeni bisey tabiki ağlayarak tepki verecek
Ebrulig tosbikannesiii tekrar tekrar deneyin elbet ağlayacaklar. Uyumak istemiyorsa oyun oynamaya götürün tekrar deneyin. Ama yanından asla ayrılmayın saçını yanaklarını sevin ve konuşun… Bebeğim uyku vakti diye vurgulayın🙏
Guzelkiziim tosbikannesiii Cok yanlis bir uygulama tracy hogg, yatiriyorsun agliyor, agliyor aliyorsun kucagina cocuk tam sevindi sakinlesti, tekrar yatagina birakiliyor, bence en iyisi kim west,
Aselif0661 tosbikannesiii zaten en büyük hatanız bu en zirve yapıp ağladığında kucağınıza almanız kucağa alıp sakinleştirip geri koyma işi hikaye böyle Bi eğitim yok çünkü kucağa alındığında istediğini yaptırmış oluyor en başa dönüyosunuz kucağa asla almadan devam ettirmeniz en doğrusu o zaman başarılı olursunuz
tosbikannesiii Ebrulig o kadar uğraştım ki çok ağladı defalarca aldım kucağıma beşigidneylen de öptüm kokladım dokundum yok yani sakinleşseydi biraz cesaretim çok kırıldı 😔
tosbikannesiii ftsdmrhn belki de olabilir ama ayaklanmadan başlamak istedim bide sabah erken uyandı onun huysuzlugu vardı üzerinde belki de ondan direndi
Guzelkiziim tosbikannesiii yok kim west sadece varligini biliyor seni goruyor ama kucaga almiyorsun, arada pis pis pat pat veya kafasini oksuyorsun sadece
tosbikannesiii Bbabba demi hemen olmaz ama uyumadı yine emdi uyudu mecbur nasıl olacsk peki ne yapıcam
Ebrulig tosbikannesiii gündüz uykularından bahsediyorum şuan tabiki akşam değil. Gündüz 20 dkya kadar akşam uykusunda 40 dkya kadar deneyebilirsiniz. Gündüz eğer uyumak istemiyorsa “günaydın” diyip oyuna yönlendirin ve 40 dk-1 saat sonra yine deneyin
aysenur_58 tosbikannesiii bende kızıma eğitim veriyorum benimkinde çok ağladı 1 hafta çok zorlandım ondan sonra alıştığı için kendi uyku saati gelince huysuzlaşıyor uyumak istiyor ama önemli olan güne 6 yada 8 arasında uyanması ondan sonra uykular gerçekte rahat oluyor
OzgeOzkan Ebrulig böyle uyku saatleri çok kaymaz mı nasıl olcak bu iş ya. Bir türlü düzen kuramadım uyumayinca da acayip huysuz oluyor
Ebrulig OzgeOzkan eğer bebeğiniz 5 ay ve üzeriyse 40dk-1 saat onu çok yormuyor siz uyumayı bir öğretin eski düzeninize zaten geri dönersiniz