Evet
toplam 4 gündür iki çocuğumunda iyileşmesi için didiniyorum gece gündüz uykusuz
İkisininde aynı gün ve aynı saat içinde kusması beynimde ki alevleri uyandırdı hooop hastaneye tabi kızıım temiz çıktı ilaç vs yoktu şükür soğuk almış gazı varmış hepsi bu dendi
oğlum 5 aylık ve hafif öksürük hırıltı vardı oda közüm gibiydi yani ama ilaç verildi antibiyotik ve buhar verilecekti çokta istemeyerek ilaçları aldım ama kullanmadım çünkü el kadar bebek o an öyle bir anda teşhis koydunuz hemen
neyse o gün akşamı gecede dahil kızım hep ateşlendi 39 derece ateşlere kadar çıktı duş sirkeyle başına soğuk bez vs herşeyi yaptım ki şükür sabaha kavuştuk 38 derece ateşle doktorumuza gittik gayet iyi Boğaz’da kızarıklık dışında birşey çıkmadı kanda idrarda sa bşy yoktu o gün kızım iyi oldu ilaç vs vermeden
ama oğlum hala hasta ve canım gidiyor her öksürdüğünde ilaç içiremiyorım çıkarıyor balgam sökütücü verdim içmiyor herşeyi denedim olmadı öksürmekten uyuyamıyor artık
sürekli serumla burnunu açıyorum rahatlasın diye buhar veriyorum yavrum artık oda yorulmuş ki artık onuda istemiyo ağlıyo.
Ne yapabilirim evde kendi yöntemleriniz var mı akıl akıldan üstündür sizinde denedikleriniz ben bunu yaptım iyi geldi dediğiniz birşey mı nasıl geçiriyosunuz şu illet öksürüğü balgamı 😓