Mrymmhmt canım sakin ol bende 3. Aya girdiğimizden beri aynı sorunu yaşıyorum şu an 3 ay 24 günlük ya uyutarak veriyorum ya da kaşıkla veriyorum. Bende çok sinirlenip ağladım ama İnan çare değil. Kaşıkla vermeyi dene. Ben şöyle yapıyorum eğer 2,5 3 saat önce vermişsem uyku saati de yakınsa hafif uyutup veriyorum değilse uykudan yeni uyanmış ve açsa kaşıkla veriyorum. Önceden kaşığa da tepki veriyordu emzik kullanıyoruz emziğin kenarından hemen kaşıkla veriyorum öyle içiyor