nlnarsln Merhaba, 9 şubatta doğum yaptım kız bebeğim var. Süte ihtiyacı olan varsa buzluk sütlerimle dolu bağış yapmak istiyorum. Hiç covid olmadım, sigara kullanmıyorum gayet sağlıklıyım :) ihtiyacı olan iletişime geçebilir.
nazos_tuana04 nlnarsln Benim ihtiyacım var kız bebek 4 ay 5 günlük izmirde oturuyorum acaba kargoyla yollama gibi bi şansımız olurmu ücreti herşeyi ben karşılarım ne gerekıyorsa
ruzzzzzz nlnarsln canım bende iZmitteyim bebeğimde alerji çıkınca 50 paket sütü attım bulamadım verecek ağlaya ağlaya attım
nlnarsln nazos_tuana04 nasıl gönderiliyoruzak mesafeye dondurulmuş gıdalar için özel bir gönderim falan mı oluyor peki ben hiç bilmiyorum da, yardımcı olmak isterim
ruzzzzzz nazos_tuana04 swn hala süt bulamadın mı türkiyedeki bütün sütleri topladın galiba bide neden herkese insta veriosun gecende sen açmıştın başlık
nazos_tuana04 ruzzzzzz Merhaba bütün türkiyedeki sütleri toplamadım merak etme ayrıca bu tepki neyin nesi yazanlara cevap verıyorum?