Geçenlerde burda biri post açmıştı ki bebeğim sabah 5-6 dan uyanıyor.Ben de dedim ki benimki 7-8 arası uyanıyor,gündüz uykusunu çok yapma işte akşam biraz geç yatır.Benimki de 7-8 arası uyansa ne derdim falan dedi.Eveeeettt taaaam o günden benimki 5buçuktan mızmızlanıyor 1 saat içinde kalkıyor.Ne güzeeell.Valla ben her kesin bebeğinde iyi bir şey görünce hep maşallah diyorum yaa