Pamuguum oglumda o zamanlar öyleydi ek olarak sadece de de de, ba ba ba diyordu ama dedeye ya da babaya değil ortaya söylüyordu.1 yaşından sonra mem mem(meme), mam mam(mama) ve buuu(su) demeye başlamıştı. 13,5 aylık ve pazar akşamı bildiğin çakal dedi 😁 eşim vay seni gidi çakal diye seviyor, oynuyordu ki bizim ki bir anda çakal demeye başladı. Ah be oğlum insan anne demeden çakal dermi ya… 🤦🏻♀️videosunu çekmeye vakit bulacak kadar çok söyledi hem de. Merak etmeyin kendini hazırlıyordur.