Xyz1234 5.5 aylık kızım var akşam meyveli pasta yemiştim o meyvelerden biri dokundu herhalde zaten alerjik bi bunyesi var, uykusunda o kadar acı çekiyor ki yüzü de benek benek olmuş. Böyle bir durumda ne yapılabilir ne versem iyi gelir bilen var mı?
SAREyvz Xyz1234 bir kaç sefer sütünüzü sağın bebeğinize vermeyin önceden sağdığınız varsa onu veya mama verin, doktorunuza da bir danışın isterseniz, çok geçmiş olsun 🌼
Kkubu80 Xyz1234 Allerset veriyorum ben alerjikse doktorlar yazıyor zaten hem kaşıntı olmasin hemde rahatlasin midesi diye canim sende doktoruna sorup alerji surubu edinebilirsin böyle anlarda kurtariyor her zaman icilen birsey degil
Alinduru Xyz1234 doktor söylemeden alerji ilacı kullanmayın bence. Ama böyle durumlar için evde bulundurulması gereken alerji ilaçları oluyor. Onun dışında beslenmenize çok dikkat etmelisiniz besini kestiğiniz zaman zaten düzelir.
Xyz1234 SAREyvz ya sagmayla sütüm gelmiyor maalesef hiç depolayamadım 😒 mama da kullanmıyor. Teşekkür ederim
Alayay Kkubu80 5 gün önce ben de çilek Yedim bebeğimin yanakları kıpkırmızı olmuştu.daha yani düzelmeye başladı. Doktorumuz bişey yapmaya gerek olmadığını söyledi. Nemlendirici önerdi
Kkubu80 Alayay evet onun icinde bioderma atoderm balm kullaniyorum ama kasimiyorsa rahatsiz etmediyse kizariklik Allersete gerek yok zaten canim benim oglumun coklu besin alerjisi var alerji uzmanimiz yazıyor zor durumlarda ver diye
Alinduru Xyz1234 evet alerjik bünyelerde ek gıda süreci daha farklı oluyor en doğru yönlendirmeyi doktorunuz yapar