Hamileyken basur cikti suan wc ye cikinca kaniyo ve sag bacagima basınca batma olurdu cok kötü bir agri dogumdan sonra gecti die sevinirken dündendr sakat oldum resmen yine basladi galiba siyatik ağrısı gecermi acaba ne ypmam lazim cok zorlarsa hastaneye gdcm küçük bebeğim var hemen gtmekte istemiyorum, ve bu agri icin hangi bölüme gtmem lazm