Merhaba güzel anneler. Bebeğim kolik bir bebek olarak dünyaya geldi hiç gece uykusu uyuyamiyorduk neredeyse bende her uyandığında emzirdip uykuya o şekilde daldirabildim. Şuan 1.5 yaşında alıştı artık bensiz asla uyumuyor. Gece aç olmasa bile uyanır emer öyle yatar. Kendi başına yatmasını nasıl sağlayabilirim.