Ben çok uzun yıllık evli değilim daha 1.5 yil oldu evleneli benim annem yıllar önce vefat etti. Onun bana dediği bi şey vardı ilerde evlenirsen dikkat et diye “asla kocana annesini kötüleme ki kötü olsa bile. ben bunu yapamadim ama sen yaparsin yap” demisti. Bunu daha sonra tv de bi ilişki uzmanından da duydum. Mantık şu imiş sen annesi hakkında hep iyi konuşacaksın ve o diyecek ki a eşim anneme ne kadar saygılı ne kadar dikkat ediyor, ve annesi muhtemelen davranışlarını sürdürüyor olacak ama annem bak hanımımı kotuluyor vs zamanla annesinin haksız olduğunu kendi fark edecek.
Uzun oldu kusura bakmayın. Bir de yine bu konularda fatih civelekoglu diye bir psikolog var instagram ve youtube dan izlemenizi tavsiye ederim bakış açısı çok hoşuma gidiyor faydali olabilir. Ben yerinizde olsam eşimle aramı bozmamaya calisirdim annesi yüzünden hele de.