6 ay 10günlüğüz, sabahları emzirme sonrası nohut tanesı kadar yumurta sarısı, birazcık lor,birazcık ezilmiş muz, birazcık sebze püresi veriyorum. Öğlen enzirmesinden sonra kemik sulu kıvamlı corba, ikindi vakti yogurt veriyorum. Ekstra olarak tadım yaptıracak oldugumda ise blw ile önüne koyuyorum bikaç parça ancak yıyor ya da tükürüyor. Verdiklerimin toplamı 1çay bardağını geçmiyor bu kısım önemli çünkü adı üstünde ek gıda. 1yaşa kadar ana gıda anne sütü/formül mamadır.