Bebekliğinden beri 3 saat uykuyla gezmekten vücudum yoruldu o derece bittigim büyünce düzelir diyorlar düzelen oldu mu ben artık intihar edicem yanlizktan olsun yorgunluk hayattan sogdum o dereece bittim psikolojim 0 sakinleştirici ilaçlar geçiniyorum gencecik yasimda ben bu sorumluluğu kaldıramıyormuşum baba evini ozledim annemin bana baktığı her kalktigimda beni severek karşılayan annemi şimdi uyusam kalkicsm da uyumuyorum da ve bomboş ev cocuk ve ben kimsem yok gurbette cocuk büyütmek ayrı zor kaza geçirdim bacağım sakat topal cocuk yarı canım giderek cocuk sallarım bittim ya ne zaman düzeliyor uykuları