Bremenmizikacilari Faimee değil heyet raporu normal raporu bile zor alıyoruz. Çünkü doktorun verdiği o raporla bizler boştan yere maaş alıyoruz ve adamlar da bunu biliyor. Neden versinler? Benim bebeğim de küçük. Doğum iznim bitince ücretsiz izne ayrıldım.