Kızlar oglum 17 aylıkken dogum yapcam onun öncesinde çişe alıştırmak istiyorum bezi bıraktırma hem maddi hemde benim için kolay olması için bana umut olun lütfen basarır mıyız sizce suan 12 aylık her kaka yaptıgında oglum eg eg mi yaptın diyorum ve ben öyle dedikçe kaka yapınca eg eg demeye basladı bile ama beze tabi sizce kolay olur mu alısması için ne kadar zaman vermem gerek 1 ay mı 1 hafta mı ne kadar ugrasmam lazım