Arkadaşlar 2 ay oldu dogum yapalı ama ole bi yerde oldum ki hiç bir bilgi yok emzirmeyi bile tarif etmediler…dikisi mi resmen evde kendim çıkarttım simdi sukur iyim iyizz ama sezeryan göbeği denilen aci gercekle basbasayim boğazdan ekmek falan kestim amA korse ne zaman giyilecek bilmiyorum bilenler yardımcı olursa sevinirim