Ilayda0098 Bebeğim 25 günlük eşimin covid olma riski var , ben ne yapacağım, ya ben de de varsa bebeğime geçermi yada ben olursam, çevrenizde olan varmı
VERA19 Ilayda0098 Eşiniz bir odada kalsın ve ihtimal sonuçlanana kadar çıkmasın.Çok çıkması gerekirse tuvalete falan,maske kullansın.Sizde bağışıklık güçlendirici vitamin ve probiyotik kullanın bence her ihtimale karşı.Umarım pozitif değildir eşiniz,aklıma gelenler bunlar
Alperrr Ilayda0098 bebeğim 1 aylıkken atlattık. Pozitif olsanda korkma stres yapma sütün azalır sık sık emzir esim ayrı odada kalmıştı bende maskeyle durmustum hep uyurken bile bebeğimle aramıza mesafe koyarak uyumustum gündüzleri odayı sık sık havalandiriyordum havlu kullanmiyorduk kağıt havlu kullandık hep kullan at. Tuvaletleri ayirdik ben banyoyu kullandim eşim normal tuvaleti. Evde hep maskeli durduk bebeği kucağımıza almadan elerimi hep kolanyaladim muslin örtüyle kucağıma aldım geçti giti şükür