Kızlar öncelikle iyi geceler 🌸
Bir konu hakkında danışmak istiyorum, yaşayıp tecrübe edinen anneler muhakkak vardır.
Kızım 8 aylık. Ek gıda+anne sütü olarak gidiyoruz. Bebeğim emerken sıkıntı yok ama katı gıdaları yerken sürekli tıkanıyor, ağzında biriktiriyor sanırım. Görünürde bişey yok, dilinin altında biriktirip yutmadığını düşünüyorum çünkü elma püresini yerken bile tıkanıp boğazında kalıp kusuyor -kaşığının ucuyla verdiğim halde- Püreye alıştırmak istemiyorum bu defa ilerde pütürlü gıdaları çok zor yiyecek. Ama artık korkar oldum en ufak bişey yedirmeye çünkü nefessiz kalıp morardığı oluyor.
Bana fikir verebilecek olan var mı. Ne yapmam lazım bu süreçte ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸😔